Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Η υπέρβαση!

13 Ιουνίου 17 Τρίτη

Η υπέρβαση στην ζωή μας πρέπει να είναι μέσα στην καθημερινότητα μας.
Όχι μια φορά τον μήνα η τον εξάμηνο τον χρόνο.
Η υπέρβαση είναι μια λέξη που χρειάζεται να ξεκινάω την μέρα μου!
Η υπέρβαση είναι κάτι που χρειάζεται να εφαρμόζω μέσα στην κάθε μέρα



· Υπέρβαση στο να κατανοήσω κάτι που δυσκολεύομαι!
· Υπέρβαση να καταφέρω κάτι ακόμη σήμερα!
· Υπέρβαση να νικήσω ένα φόβο!
· Υπέρβαση να συγχωρήσω κάποιον!
· Υπέρβαση να συγχωρήσω τον εαυτό μου που δεν είναι τέλειος!
· Υπέρβαση να βελτιώνομαι λίγο ακόμα κάθε μέρα.
· Υπέρβαση να με αγαπώ
· Υπέρβαση να εκτοπίζω το ΕΓΩ μου
· Υπέρβαση στα όρια μου στην επιτυχία
· Υπέρβαση να απαλλαγώ από την κακή κριτική στους άλλους
· Υπέρβαση να ζητήσω το καλό που δικαιούμαι
· Υπέρβαση να φύγω από τα ασφαλή τα τετριμμένα
   Υπέρβαση να ελέγξεις την επιθυμία να αλλάξεις τους άλλους
· Υπέρβαση να ξεπερνάω την μοναξιά μου και να την αξιοποιώ
μαθαίνοντας από αυτή
· Υπέρβαση στην αγάπη κυρίως σε αυτή!!

Κατερίνα Κατσάτου
Ενεργειακή ψυχολογία –ψυχοθεραπεία
Κιν 6977269059

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λιγα απο τα ερασιτεχνικά έργα μου

  Λιγο χρώμα σε καμβά ενεργοποιεί την χαρά της δημιουργίας!